Joshua en Sophie op reis

Dag 28 Kaapstad - Amsterdam

We slapen alle twee best redelijk in het vliegtuig. We zitten zoals we bijna altijd doen vrij achterin het vliegtuig.

Om iets over 8 uur worden we gewekt door het cabinepersoneel. Het ontbijt is aanstaande en we vliegen op dat moment boven Marseille. Het schietaardig op. Over de Franse binnenlanden en Parijs vliegen we door naar Brussel, Rotterdam om rond de klok van 09.30u te landen op de Aalsmeerbaan. Een uur later staan we met onze koffers en worden we opgewacht door Jaap en Coby die weer zo lief zijn om ons op te halen.

Daarmee is de cirkel rond en komt er aan 28 dagen Zuid Afrika een einde, helaas !

We reisden in totaal meer dan 4800 km door Zuid Afrika, Swaziland en Lesotho. We startte op 2 oktober in Johannesburg en eindigde gister onze trip in Kaapstad.

Wat vonden jullie nou het meest opmerkelijke van onze reis. U als lezer van onze blogger. Wat vond u er eigenlijk van???

Wim

veel genieten
en
veel te snel voorbij

Nicolette

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn in ons ?landje!

Ik vond het weer erg leuk om zo mee te reizen met jullie. Zo krijg ik n beetje n indruk hoe het leven daar is, met de mooie natuur en fantastische dieren. Tevens stukje geschiedenis les..., dus ik kan eigenlijk niet zeggen wat ik t bijzonderste vond. Is teveel om op te noemen. ?
Thnx hiervoor ?

Danielle de Ruiter

Prachtige reis, prachtige foto's en filmpjes... mooie herinneringen!

Jan

Zoals geschreven in de blog van dag 27 petje af! Het meest opmerlijke dat jullie erin geslaagt zijn de verwondering over te brengen bij het zien van het landschap, natuur, cultuur en geschiedenis. Van al jullie dagelijkse indrukken een stukje. Mandela heeft veel voor Zuid Afrika betekend en dat was overduidelijk in jullie verslagen te merken. Laten wij er vanuitgaan dat zijn gezindheid een voorbeeld blijft en voor jullie een mooie herinnering aan deze reis! Zo en nu..... nagenieten!

Jan

Oh ja Josh, a.s. zaterdag naar Lelystad of heb je ff genoeg van vliegtuigen! Hoor het wel!

Anne-Marie

De verhalen en de foto's. Net of je erbij bent ??

petra

We gaan jullie verhalen missen. Was elke keer weer spannend om te lezen wat voor avontuur jullie die dag beleefd hadden.