Joshua en Sophie op reis

Dag 17 Wild Coast

Het was alsof we knock out waren. We werden wakker rond de klok van 8 uur en dat voelde echt als uit slapen. Wakker worden onder een rieten dak en als je de gordijnen openslaat dat je uitkijkt over de Indische oceaan. Welcome to paradise.

Na het ontbijt wat perfect verzorgd was, daalde we af naar het hagelwitte strand. Een ruim strand van zeker 100 meter bij eb. Via een trapje de cliff af en een adembenemend uitzicht over het strand en de Indische Oceaan. ............... inderdaad dat wordt je er wel even van. Voor de zoveelste keer deze reis, een moment van woooooow! Ik voelde een traan over mijn wang lopen. Wat ben ik een bevoorrecht mens! Dat ik dit samen met mijn lieve vrouw mag ervaren.

We hebben samen genoten van het water, de zee en het witte strand. Het water konden we op advies niet al te diep in, er staat namelijk een behoorlijk sterke onderstroom.

In de middag zijn we bij het zwembad gaan liggen. Het zand, dat is niets voor mij om dat lang vol te houden . Het is leuk dat strand, alleen jammer dat er zand ligt.

Aan het zwembad hebben we heerlijk ontspannen en ons weer opgeladen voor de komende dagen. Morgen gaan e weer een stukje verder op onze tocht.

Ik heb een groot deel van de foto's kunnen laden met het goede internet hier. Kijk dus de foto's vanaf dag 14 en verder nog even na. Het zou zo kunnen dat er een nieuwe foto tussen staat!


******************************************


Blijf aub reageren. We vinden het super leuk om jullie reacties te lezen.!!!!


Heb je onze laatste videos al gezien ?

Reacties

Reacties

Ann

Ahhhh fijn dat het zo mooi is en dat er ook rustige momenten zijn ☺☺ blijf genieten hoor@ ???

petra

Heerlijk! Even relaxen in eennstukje paradijs.
wat een indrukwekkende reis maken jullie.

Nicolette

Ik was ook even aan t genieten op Mallorca met mn lieve mannie en nu in Baarle Nassau met mn dochtertje. De woorden van bevoorrecht zijn herken ik zeker!
Heb jullie verhalen ff gemist, maar volg ze nu weer trouw...

Blijf genieten van en met elkaar ?

Oma will

Geweldig wat jullie mee maken, iedere dag iets anders, blijf genieten. xxxxx

Jan en paula

Ook lekker zo,n heerlijke dag om te ontspannen ! Moet kunnen !

Hamid Khiri

leuke verhalen zeg. we vliegen zaterdag naar Johannesburg. we zijn heel benieuwd.

Joshua en Sophie levensgenieters

Heel veel plezier Hamid

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reactie

Jan

Tja, wat zal ik hier van zeggen? Het leven is soms vol verwachtingen en mooi dat er momenten zijn dat deze worden overtroffen en ons bevoorrecht voelen. Heerlijk toch! Het zijn momenten die je niet snel zal vergeten en anders hebben jullie de foto's nog! En dan dat zand! De Engelse kust zou je bevallen Josh, geen zand maar kiezelstenen! Volgens mij geen probleem met "zand" koekjes toch? Dus "dat zand" valt wel mee! Jullie genieten van al waar je bent en dat is goed! De Zuid Afrikaanse wijn zal best smaken! Kijk weer uit naar de dag van morgen!

Wim

Wauw, dit is wat je inderdaad noemt welcome to paradise.
Dat zand geeft niks Joshua, daarom hebben ze wijn uitgevonden nl. om o.a. zand weg te spoelen.
Wel lekker zo'n dagje een soort van uitslapen en even niks doen behalve genieten.

Manouk

Ahhh heeeerlijk genieten aan dat mooie strand! Ohnee, daar is zand.. zwembad dan maar :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!