Joshua en Sophie op reis

Update Voorbereidingen

Het gaat nu echt opschieten. Nog even even en dan vertrekken we voor ons avontuur naar Zuid Afrika.
We vertrekken binnenkort van Schiphol Amsterdam met een rechtstreekse verbinding met Johannesburg. Of zoals het vliegveld wordt benoemd Tambo International Airport.

OR Tambo International Airport is een grote luchthaven dicht bij de stad Johannesburg in Zuid-Afrika. Het is een luchthaven voor binnen- en buitenlandse vluchten en is de drukste luchthaven van Afrika, die in 2007 gebruikt is door ongeveer 19,5 miljoen passagiers. De luchthaven is de grootste hub van South African Airways (Suid-Afrikaanse Lugdiens), de luchtvaartmaatschappij van Zuid-Afrika.

Met een Boeing 777-300 vliegen we in minder dan 11 uur naar Johannesburg.

Vanaf hier gaat onze reis beginnen door het land van Nelson Mandela, het land van het Krugerpark en de heerlijke wijnen.

Nog even wachten maar dan gaan we op pad. Wij hopen dat jullie ook dit jaar weer net zo enthousiast zijn en reageren op onze avonturen en verhalen. Het is voor ons erg leuk om jullie reacties te lezen, dus blijf reageren !!!!
Hou ook onze foto en film pagina in de gaten !

Tot snel !!!

Heleen Langezaal

Oh gaaf ik ga je goed volgen wij willen dit volgend jaar doen en horen graag tips van je!!!

Jan en Paula

Leuk hoor ! Alleen die voorpret al ! Wat zullen jullie genieten !

Anita

Alvast een hele goede reis, heel bijzonder, zuid Afrika.
Geniet ervan.
Laat maar weten wie jullie gids is. Wij hadden Jolanda en Tjitte.