Joshua en Sophie op reis

Onze volgende trip gaat naar !

Een jaar geleden ging onze laatste week in van onze vorige trip. We waren toen in Florida USA. Om precies te zijn hadden op 10 mei 2016 onze laatste dag in de Magic Kingdom. Het hoofdpark van Disneyworld. Mooie herinneringen en een fantastische reis !

Zoals we eerder al aan jullie omschreven gaan we dit jaar later dan jullie van ons gewend zijn. We vertrekken na de zomerperiode Eerder gaven we jullie al een hint met de versie van " Pata Pata " (Klik hier) van Playing for change.

We willen jullie ook deze keer mee nemen in onze rugzak en laten zien wat dit land voor natuurschoon heeft. We gaan op zoek naar de Big Five in South Africa !

Het is van ons beide een wens om de Afrikaanse Savanne te zien en de dieren in hun natuurlijke omgeving te spotten. Waar we allemaal precies naar toe gaan, dat gaan we jullie de komende maanden vertellen. We nemen jullie mee in onze voorbereidingen op deze fantastische reis ! We zijn benieuwd naar jullie reacties en horen graag of jullie nog tips voor ons hebben.

Tot snel !

Groeten van Sophie en Joshua

************************************************************************************************************

joshuaensophie.reismee.nl neemt jullie mee tijdens onze avonturen ! Wilt u ons blijven
volgen vul dan aan de rechterzijdeuw mailadres in. U ontvangt dan automatisch een
mail zodra er weer nieuwe verhalen op onze blog staan.

U kunt ons mailen opjoshuaensophie@gmail.com

Heleen

Geweldig. Ben heel benieuwd wij gaan het volgend jaar doen. Dus ik hou me aanbevolen voor je ervaringen en alle info over waar te boeken en andere handige tips

Pauline

Super spannend!
Lijkt me geweldig om dat land te ruiken, te voelen en te proeven.

Trudie en Frits s

Super ! We gaan jullie weer volgen.

petra

Wauw! Dat continent staat ook op mijn bucket-list...
spannend hoor! We gaan jullie volgen :)

Mark Bos

Het wordt zeker een reis om nooit te vergeten. Tip: zorg dat je meerdere accu's voor je camara bij je hebt en de juiste oplader die je kan gebruiken in Afrika. En een gouden tip: HOU JE HANDEN BINNEN DE AUTO EN NIET DE BEESTEN AAIEN! En neem voldoende deet mee en desinfecterende spray en of gel. Wij hebben toen onze spullen die wij niet meer nodig hadden daar achtergelaten voor de plaatselijke bevolking. Loop niet te koop met dure sieraden en hou in de gaten dat je niet door de zelfde mensen achtervolgt wordt. Maar voor de rest wordt het een reis om niet te vergeten.

Anita Leenslag

Hoi Sophie en Joshua,
Jullie gaan een geweldige reis tegemoet!
Wij zijn in februari geweest. Ontzettend veel moois gezien! Zou zo weer gaan! Liefst niet met z'n tweeën de stad in, maar met meerderen.
Alvast een hele goede reis!
Gaan jullie zelfstandig of georganiseerd? Wij waren met FOX.
Groetjes Anita

Jaap en Coby

natuurlijk gaan we jullie weer volgen
wat een gave reis word dit weer, ben heel benieuwd of de big Five te zien krijgen

Jan

Houd jullie in de gaten....