Joshua en Sophie op reis

Druk op zoek naar een nieuw avontuur!

De meeste mensen die ons volgen weten dat we meestal rond deze tijd van het jaar wel druk bezig zijn met de laatste voorbereidingen. Nu nog niet !

Het is bijna een jaar geleden dat we vertrokken voor onze magische reis naar de Sunshine State Florida. Jullie hebben ons gevolgd tijdens deze fantastische reis. We kijken met heel veel plezier terug op alle avonturen die we daar hebben beleefd. Een aantal weken na de terugkomst hebben we nog een mooie verassing gekregen. Een bekeuring van $ 158,- dollar voor het niet stoppen voor een stopstreep. Tja, shit happens.

Op dit moment zijn we druk aan het zoeken naar een volgend avontuur. Er zijn wel een aantal ideeën door ons hoofd heen geschoten. We zijn nog een beetje aan het uitzoeken wat we nu echt willen. Wel weten we dat ons avontuur wat langer op zicht laat wachten. Misschien dat we jullie anders op een kort avontuur mee nemen. Anders moeten jullie zo lang wachten !

Blijf ons volgen via de blog !

Groet

Sophie en Joshua

MOCHT JE ONS NIET MEER WILLEN VOLGEN, DAN KUN JE DIT AANGEVEN IN DE MAIL DIE JE HEBT ONTVANGEN. ONDERAAN DE MAIL KUN JIJ JE UITSCHRIJVEN OP ONZE WEBSITE ! AL HOPEN WE DAT JE DAT NIET ZULT DOEN !

Jan

Wat in het vat zit verzuurd niet... Succes met jullie beslissing (en)!