Joshua en Sophie op reis

Dag 21 Orlando - Fantasia Gardens/Disney's Hollywood Studios

De afgelopen dagen hebben jullie geen mailtjes ontvangen van ons. We hebben de afgelopen dagen ?el verhalen en foto's geupload. Dus mocht je de afgelopen niets gezien of gelezen hebben, dan zou ik zeker even naar beneden scrollen en de laatste terug lezen. Check ook even de foto's/video's.

Vandaag hebben we een echte rustige zondag gehouden. We haden de werker pas om 10 uur gezet. Gisteren hebben we de Winter/Summerland midgetgolfbaan gedaan en dat vonden we erg leuk. Er is op Disneyworld nog een midgetgolf course, dus we hebben deze vanmiddag bezocht. De Fantasia Gardens is helemaal ingericht in de stijl van Fantasia. Mickey als tovenaar.

Zoals ik gisteren al omschreef, midgetgolf is zo leuk als je een leuk aangeklede course hebt. We waren er rond de klok van half 1 en dat was goed te merken. De afgelopen dagen was de tempratuur een stukje lagen, maar vanmiddag haalde we de temperatuur van 33 graden.

Na de golf zijn we doorgereden naar Disney's Hollywood Studios. We zijn hier een tweede dag om nog een aantal attracties te doen en om de shows te zien. We gingen als eerste eten. We hadden voor vandaag gereserveerd in het Prime Time restaurant. Dit is een restaurant volledig in de jaren 50 ingericht. Ook het menu is volledig ingericht naar deze tijd. Sophie nam Meatloaf en Joshua nam Pot Roast.

Na het eten was het tijd om richting de Tower of Terror te gaan. Het grote gebouw is al vanaf mijlen ver te zien. Sophie heeft de attractie volledig gedaan en ze vond hem in verhouding met Parijs wat kort lijken. De attractie is ook net iets anders dan in Parijs.

Afgelopen dinsdag hadden we Fantasmic! al gezien, maar we wilde hem vanavond weer zien. We hadden voor deze show een Fastpass. Alleen het was niet echt te merken dat je daar ook voordelen van had. Dus als je de Fantasmic! show wilt zien, neem geen fastpass dit heeft echt geen voordelen. Je kunt beter een uur van te voren een plek zoeken. We hebben ondanks dat we geen voordeel hadden, hebben we wel een mooie plek gevonden om de show te bekijken. Wat een fantastische show ! Als je de Disney's Hollywood Studios bezoekt, dan moet je deze show zien ! Het is absoluut een Magische show !

Na de show moesten we gelijk door naar het Chinees Theater. Dat staat midden in het park. Hier konden we de nieuwe Star Wars Firework show zien. We hadden deze show al een paar keer van afstand gezien uit de auto en een keer vanaf de gallerij van ons hotel, maar nu vanuit het park. Het is een mooie vuurwerkshow, waar vanaf het begin tot het eind mooi en veel vuurwerk wordt afgestoken. Star Wars staat bij ons niet boven aan de lijst, maar de vuurwerk show is top !

Jaap en Coby

Van golfslagbad naar midgetgolfbaan wat zijn ze mooi !!!!
Kunnen ze hier in Nederland eens een voorbeeld aan nemen.
Het is ook wel duidelijk waarom jullie de flower festival graag wilde zien. De foto's zeggen genoeg.
Nog veel plezier.