Joshua en Sophie op reis

Dag 13 Miami

Vandaag hebben Sophie en ik een echte rustdag genomen. Het was voor ons een echte zondag. Ook al was het vandaag zaterdag.

Ons hotel ligt direct aan een eigen privé strand. Als je vanuit het hotel richting het strand loopt, loop je langs het grote zwembad. Dan het trapje af, en je staat gelijk aan het strand en de zee.
We hebben in de middag een lekkere cocktail besteld bij de zwembadbar en heel de middag genoten van de lekkere temperaturen. De zee was best heftig en het water was hier in een stukje kouder dan bijvoorbeeld in Naples.

Vanavond wilde gewoon ff snel wat eten. Tegenover ons hotel zitten een paar zaakjes waaronder ook een Columbiaan. Dus daar hebben we gegeten en het was best lekker. Een goed alternatief voor weer eens wat anders.

Nu zijn we onze spullen bij elkaar aan het pakken voor de rit van morgen. Morgen vertrekken we rond de klok van 09.00 uur richting het midden Florida. Een rit van ongeveer 350 km staat op het programma. Maar daarover meer morgen !

FOTO'S van vandaag staan er op. Er waren wat problemen met uploaden...

******************************************************************
Blijf aub reageren op onze verhalen/foto's/filmpjes. Heb jij alle foto's/filmpjes al gezien? Klik hierboven op Foto's of Videos om het nog eens terug te zien.

Cor, Ria, Andy, Claudia en Merel

Voorzichtige reis naar de magie ... en geniet nog van deze mooie dagen and say Hello to Mickey...

Jaap en Coby

Lekker zo even tussendoor even en dagje niks doen, want de komende dagen nog druk zat met allerlei parken.

Groetjes xxxx