Joshua en Sophie op reis

Dag 7 Naples

Vandaag hadden we ons voorgenomen om te gaan genieten van de zon. toen we vanmorgen wakker werden hebben we onze spullen bij elkaar gezocht en zijn we door de shuttle afgezet bij het strand. We kregen handdoeken en strandstoelen mee en ze wilde graag weten hoe laat we opgehaald wilde worden

Wat een prachtig strand. Helder wit en een mooie lange pier. We hebben ons hier het grootste gedeelte van de dag vermaakt. Ondanks dat we ons goed hebben ingesmeerd en dit meerdere malen hebben herhaald, zijn we best een beetje rood geworden.

We wilde vandaag toch ook nog even gebruik maken van het mooie zwembad en dus zijn we aan het einde van de middag nog even bij het zwembad geweest. We hebben daar zo veel mogelijk uit de zon gezeten om verder rood worden van onze huid te voorkomen.

Morgen gaan we helaas afscheid nemen van dit mooie resort en deze leuke plaats. Wat hebben we leuke dingen gedaan en wat hebben we een super kamer gekregen. Morgen staan ons weer mooie dingen te wachten en gaan we in de richting van het Caribische Keys.

Pauline

Heerlijk lui dagje. Lekker genieten.

Nicolette

Ook lekker een dagje relaxen zo. Want wat hebben jullie n druk programma zeg.....tijd wordt volop benut om zoveel mogelijk te zien en te doen....petje af hoor! Hierdoor krijgen wij hier in Holland echt t gevoel dat jullie ons mee op reis hebben genomen (stiekum in de koffer mee.....hihi).
Zeker als ik t strand zie krijg ik persoonlijk de kriebels....hier hagelde t vandaag zelfs. Helaas ook slecht weer bij de huldiging van ons mooie cluppie Feijenoord op de Coolsingel! Maar dat mocht de pret niet beïnvloeden!!!!

Manouk

Heerlijk. Ben stikjaloers want hier is het echt baggerweer! Veel plezier op jullie nieuwe stekkie. Ben benieuwd waar jullie nu terecht komen, maar dat zullen we vast morgen zien :)

Jaap en Coby

Heerlijk zo,n dagje rust, waren jullie wel aan toe denk ik.
Mooie stranden mooi weer beetje vissen en zonnebaden wat een mooie dag voor je weer een reis dag krijgt kijk weer uit naar de belevenissen van jullie. Hier in Nederland mis je niks sneeuw en hagel en verrekte koud.geniet maar van de zon en neem hem mee naar Nederland op de terug reis.

Tot morgen

Petra & Aad

lekker hoor, even een rustpuntje tijdens jullie drukke programma.