Joshua en Sophie op reis

Het schiet nu op !

Het gaat nu echt opschieten ! - nog even wachten maar dan start ons nieuwe avontuur !

We hebben de afgelopen weken alvast zitten puzzelen om samen wat zaken te plannen tijdens onze trip in Florida. Bijvoorbeeld de Fastpasses voor Disneyworld. Als je namelijk slaapt in een van de DisneyWorld hotels, kun je 60 dagen van te voren je Fastpasses al boeken. Met deze Fastpasses kun je de wachtrijen voorbij. Je hoeft dan niet zo heel lang in de rij te staan voor de attractie.

Vanmorgen hebben we even het weerbeeld van nu bekeken in Florida. Het is nu ongeveer tussen de 22 en 28 graden. Dat zijn mooie vooruitzichten, maar het duurt nog even voor dat wij ons avontuur mogen starten.

Erg leuk jullie mee lezen !!!
Wij vinden het erg leuk dat jullie met ons mee lezen en mee reizen in onze rugzak. We gaan proberen om jullie zo veel mogelijk te vertellen over onze avonturen. Uiteraard in combinatie met foto's en filmpjes.
Wij hopen dat jullie net als onze vorige avonturen reacties achter laten op onze verhalen, foto's en filmpjes. Het is voor ons altijd erg leuk om deze te lezen !

Ook vragen, adviezen en/of opmerkingen zijn uiteraard van harte welkom !

Heb jij je nog niet aangemeld en wil je wel op de hoogte blijven van ons avontuur ? Vul dan nu hier aan de rechterzijde je mail adres in en wordt als eerste op de hoogte gesteld als er door ons iets nieuws is geplaatst !!!

Sascha
Vorige week kregen we vanuit Sascha (Tenzing Travel) nog een hele mail met allemaal goeie tips en adviezen voor ons verblijf in Florida. Als we kijken wat we allemaal kunnen en zouden willen doen, kunnen we beter 3 maanden blijven :-) - Sascha bedankt !