Joshua en Sophie op reis

Het kiezen van een reisorganisatie

Er zijn vele reisorganisaties die de meest prachtige reizen kunnen boeken. We hebben al via diverse organisaties onze avonturen geboekt. Het aankomende avontuur hebben we geboekt bij een organisatie waar we nog niet eerder hebben geboekt.

Toen we eenmaal in kaart hadden waar we heen wilde en wat ons reisschema ongeveer zou zijn. Hebben we contact gezocht met diverse reisorganisaties. Er zat een enorm verschil tussen de diverse reisorganisaties. Naast grote verschillen in prijzen, zat dit met name in een stukje service en mee denken. Uiteindelijk bleven er 3 reisorganisaties over. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Tenzing Travel.

We kwamen al snel in contact met Sascha. Na dat zei van ons het reisschema had ontvangen kwamen ongevraagd tips binnen. Het was meteen te merken dat ze wist waar ze het over had en dat ze er zelf was geweest. Na ongeveer een maand heen en weer mailen/bellen hebben we de reis bij Sascha geboekt.

TENZING TRAVEL

Wie zijn wij en wat doen wij:

Wij maken reizen onvergetelijk

"Wij hebben een passie voor reizen. Reizen die je leven verrijken. Die ultieme ervaringen met zich meebrengen en onuitwisbare indrukken achterlaten. Wij doen er alles aan om onze klanten ook zulke mooie, onvergetelijke ervaringen te bieden. Dit doen wij al meer dan vijfendertig jaar. De laatste jaren onder de vlag van het Zwitserse bedrijf Kuoni en nu alsTenzingTravel."

• Reizen op basis vanuw wensen
  • Advies uiteigen ervaring
  • Hoogwaardigeservice& kwaliteit

De geschiedenis van ons bedrijf

Vanuit onze passie voor reizen bieden wij onze klanten in Nederland al meer dan vijfendertig jaar ultieme reiservaringen. De laatste jaren onder de vlag van Kuoni Travel Nederland en sinds 2015 alsTenzingTravel. Onze naam is veranderd, maar de mensen blijven.
1906-

Alfred Kuoni start een reisbureau in Zwitserland als een uitbreiding op het transportbedrijf dat hij bezit met zijn broers.

1925- Er zijn vestigingen geopend in Luzern, Pontresina en Nice. Tot het begin van de Tweede Wereldoorlog opent Kuoni een groot aantal vestigingen in Zwitserland, Frankrijk en Italië.

1951- Als eerste Europese touroperator verkoopt Kuoni all-inclusive reizen naar Oost-Afrika.

1996- Kuoni neem in Nederland Special Traffic, dé verre reizen specialist sinds 1978 op de Nederlandse markt, over van Wagon-Lits. Het merk Special Traffic zal nog een aantal jaren gevoerd worden.

2005- Het merk Special Traffic wordt veranderd in Kuoni.

2012- Hans de Wilde, toenmalig directeur van Kuoni Nederland, neemt de Nederlandse tak van Kuoni over in november

2012. De Wilde destijds over de overname: "Kuoni Nederland was te klein voor de corporate strategie van het moederbedrijf in Zwitserland. Als zelfstandige onderneming hebben we een kleinere overhead en zijn we veel slagvaardiger. We kunnen ons nu nog meer richten op wat goed is voor de Nederlandse markt. Aan de medewerkers van Kuoni zal het zeker niet liggen, want zij zijn 200% gemotiveerd en proberen alles nog beter te doen."

2015-Het merk Kuoni verdwijnt van de Nederlandse markt en gaat verder alsTenzingTravel. "Voor ons is dit de volgende stap in de ontwikkeling van het bedrijf. Het gaat hier heel erg goed en daarom hebben we met het oog op de toekomst gekozen voor een nieuwe merknaam", aldus de Wilde.

Onze naam verandert, maar de mensen blijven. Wij zijnTenzingTravel, specialisten in verre reizen.

Wij willen graag uw "Tenzing" zijn

We hebben ons laten inspireren door een indrukwekkend verhaal: Iedereen kent Sir Edmund Hillary. Hij was de eerste die de Mount Everest heeft beklommen. Hiermee werd zijn jarenlange droom vervuld. Later zei hij: "Niet het bereiken van de top, maar de reis ernaartoe is wat het onvergetelijk heeft gemaakt". Maar weinig mensen kennenTenzingNorgay. Zonder hem had Sir Edmund Hillary nooit de top bereikt.TenzingNorgay was de gids en de sherpa. Hij bereidde de reis voor, kende de route en hielp Sir Edmund Hillary om de problemen onderweg te overwinnen. Wij willen graag uw 'Tenzing' zijn. Uw gids die u voor gaat en het ook voor u mogelijk maakt onvergetelijke momenten te beleven.

Waarom boeken bijTenzingTravel:

Meer dan 35 jaar reiservaring

Eerst alsSpecial Traffic, later onder de vleugels van het internationaal gelauwerdeKuonibieden wij al meer dan 35 jaar verre reizen aan. Nu in 2015 veranderen we weer en heten wijTenzingTravel. Buiten onze naam en onze visuele presentatie verandert er echter weinig:onze mensen blijven hetzelfde en onze toewijding en service blijven van topniveau.

Wij zijn jaren achtereen uitgeroepen tot de beste specialistische reisorganisatie en ook in 2015 is ons de prestigieuzeVeertoebedeeld voor:
Beste Specialist Reisaanbieder.

Met een gerust gevoel op reis

TenzingTravel is aangesloten bij de SGR, ANVR en het Calamiteitenfonds. Zo loopt u minimale financiële risico's en kunt u met een gerust gevoel op reis.

Voor meer informatie bezoekt u onze website. Een link vindt u links op deze pagina!

*************************************************************************************************************

Jan van der Giessen

Mooie reclame jongens! Hebben ze ook "2 op reis, derde gratis?".... De spanning stijgt betreft jullie planning...

Petra

zo dan, de vakantie is al geboekt voor volgend jaar. Dan hebben jullie wat om naar uit te kijken. De voorpret kan beginnen! Leuk hoor!