Het volgende avontuur brengt ons naar .....

Een maand geleden vertelde wij jullie dat we jullie graag weer willen mee nemen op een volgend avontuur. We vertelde jullie alleen nog niet waar we heen zouden gaan.

Net na onze bruiloft zijn we begonnen met het plannen van een nieuw avontuur. Na onze reis van vorig jaar naar China, zou het dit jaar weer de Verenigde Staten van Amerika worden. Om precies te zijn brengt ons volgende avontuur ons naar

Laughing
Florida
, The SunShineState !

Het duurt nog even, maar de reis is geboekt De aankomende maanden gaan wij jullie meer vertellen over onze plannen tijdens dit avontuur ! We vertellen jullie waar we mee bezig zijn en wat we allemaal nog moeten voorbereiden. Zoals jullei van ons gewend zijn moet er nog zat voorbereid worden.

Heb je vragen/opmerkingen/tips kun je ons bereiken via joshuaensophie@gmail.com

Groetjes

Sophie en Joshua

**************************************************************************************************
Wij vinden het leuk als u ons wilt blijven volgen! Vul aan de rechterzijde uw mail adres in en u ontvangt als eerste bericht wanneer er een nieuw verhaal/foto's/video op staat !

Wij vinden het ook erg leuk om reacties te lezen. Onder iedere foto/verhaal/video kunt u een reactie achter laten.