Joshua en Sophie op reis

Het volgende avontuur brengt ons naar .....

Een maand geleden vertelde wij jullie dat we jullie graag weer willen mee nemen op een volgend avontuur. We vertelde jullie alleen nog niet waar we heen zouden gaan.

Net na onze bruiloft zijn we begonnen met het plannen van een nieuw avontuur. Na onze reis van vorig jaar naar China, zou het dit jaar weer de Verenigde Staten van Amerika worden. Om precies te zijn brengt ons volgende avontuur ons naar

Laughing
Florida
Laughing
, The SunShineState !

Het duurt nog even, maar de reis is geboekt De aankomende maanden gaan wij jullie meer vertellen over onze plannen tijdens dit avontuur ! We vertellen jullie waar we mee bezig zijn en wat we allemaal nog moeten voorbereiden. Zoals jullei van ons gewend zijn moet er nog zat voorbereid worden.

Heb je vragen/opmerkingen/tips kun je ons bereiken via joshuaensophie@gmail.com

Groetjes

Sophie en Joshua

**************************************************************************************************
Wij vinden het leuk als u ons wilt blijven volgen! Vul aan de rechterzijde uw mail adres in en u ontvangt als eerste bericht wanneer er een nieuw verhaal/foto's/video op staat !

Wij vinden het ook erg leuk om reacties te lezen. Onder iedere foto/verhaal/video kunt u een reactie achter laten.

Frans

Ik ben alweer jaloers:-)
Een van de leukste dingen is de tijd en energie in de voorbereiding.

Mark Bos

Zal weer een ontzettend mooi en leuk worden. Ben benieuwd naar de verhalen.

pauline

Gaaaaaaf!

Eef

Gaaf voor jullie. Geniet er maar van. Niet vergeten naar New Orleans te gaan. Wij zijn er ook geweest. Helemaal top was dat. Jammer dat de natuur een paar jaar geleden een hoop verwoest heb toen de Mississippi buiten z'n oevers trad door de stormen.