Joshua en Sophie op reis

Een nieuw avontuur !

De kachel heeft al weer een paar keer flink aangestaan bij ons. De dagen worden weer korter en ik zag zelfs afgelopen week al iemand vertellen hoeveel dagen het nog tot kerst zou zijn.

Heeft u een van onze avonturen nog terug gelezen ?
Als u terug scrollt naar beneden kunt u alle vorige verhalen teruglezen. U leest als eerste onze avonturen van afgelopen jaar in China.Als u dan onderaan de pagina op "vorige pagina klikt" en weer verdernaar beneden scrolt, komt u ook onze avonturen in het westen van Amerika terecht.
Wilt u direct terug naar ons allereerste verhaal op deze blog, klik dan hier !
Ook kunt u nog stees reageren op oude verhalen !

Heeft u de filmpjes al gezien ?
Klik hier voor alle filmpjes uit Amerika en China.
Klik hier voor alle foto's

Wij zijn op dit moment druk met het voorbereiden van een nieuw avontuur. Het lijkt er op dat alle puzzelstukjes op zijn plek vallen. We wachten nog op een enkele bevestiging en dan ziet het er naar uit dat alles rond is !

Waar we naartoe gaan houden we nog even voor ons zelf, maar binnenkort gaan we jullie weer mee nemen in de voorbereidingen op ons avontuur. Het duurt nog even voordat het echt zover is en dat is maar goed ook. Er moeten nog wat zaken geregeld worden voor we kunnen vertrekken.

Wij hopen dat jullie ook deze keer weer met ons mee willen lezen. We vinden het erg leuk om jullie reacties te lezen op onze verhalen.

Op de hoogte blijven !
Mocht je voor het eerst op deze site komen en onze avonturen willen blijven volgen, dan kun je aan de rechterzijde je mail adres invullen. Je wordt dan als eerste op de hoogte gesteld als er een nieuw avontuur is, of als er nieuwe foto's/video's zijn.

Ook kun je contact met ons opnemen door te mailen
joshuaensophie@gmail.com

carola kroll

ik ben heel nieuwsgierig Joshua?