Joshua en Sophie op reis

Terug in Nederland - Bedankt !

Vandaag is het dan toch echt afgelopen. De was is hangt te drogen, de koffers zijn bijna weer leeg en vanavond stond er stampot rauwe andijvie op het menu.

We hebben geprobeerd om jullie mee te nemen in onze rugzak door China heen. Iedere dag hebben we geprobeerd op een leuke en makkelijke manier onze belevenissen met jullie te delen. Er zijn de afgelopen 3 weken ongeveer 90 reacties geweest op onze verhalen en foto's. Wij zijn erg blij met reacties, dat maakt het leuk om de verhalen en foto's met jullie te delen.

De komende weken zullen ook de Youtube filmpjes worden bijgeplaatst.
Ik zal als alle filmpjes erop staan, jullie een mail sturen. Zodat jullie hiervan op de hoogte zijn en deze (als jullie dat willen) alsnog kunnen bekijken.

Mocht je nog tips en of vragen hebben naar aanleiding van onze reizen. Dan zijn die van harte welkom !

Mochten er in de toekomst nieuwe plannen zijn voor een reis, dan houden we jullie uiteraard op de hoogte !

Bedankt voor jullie intresse en graag tot snel !


Sophie en Joshua

Reacties

Reacties

Eef Baas

Welkom thuis wereldreizigers. Inderdaad hebben jullie ons meegenomen in jullie rugzak. Wat een mooie een boeiende verslagen hebben jullie gemaakt. Ik heb niet op alle dagen gereageerd, maar toch genoten.
Ik ben benieuwd naar de filmpjes.

Gr.....Rina en Eef

Anne-Marie & co

leuk! zie je boek graag tegemoet xxx

Mark bos

Welkom thuis, het waren weer mooie verhalen. Ik blijf nog even in de USA, zie je over 2 weken.

Wil Steenvoorden

Sorry ik heb vluchtig alles gekeken maar wel alles opgeslagen.
Door omstandigheden nog niet kunnen lezen
maar ga dat wel doen zo gauw ik daar toe in staat ben.
Blij voor jullie dat alles goed verlopen is en dat jullie weer thuis zijn.Groetjes Wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!