Joshua en Sophie op reis

Dag 20 Munchen - Amsterdam

We hebben allebei redelijk kunnen slapen in het vliegtuig. Precies in de stoel voor ons zit een klein kind van een jaar of 2 die al huilend het vliegtuig binnen kwam. We maakten ons ernstige zorgen, maar we hebben haar een paar keer gehoord, maar ze heeft het ons niet lastig gemaakt.

Iets voor schema landen we op Munchen airport. We gaan als een van de laatste van boord. We hebben bewust er voor gekozen om alle Chinezen voor te laten gaan. Binnen gekomen zien we dat er een wijziging is geweest voor onze gate. We moeten van Terminal wisselen, dus weer door de securitycheck.

Aangekomen in de andere terminal moeten we nog ongeveer 2 uur wachten voordat het boarden zal beginnen. Er zijn voldoende winkeltjes om ons bezig te houden. Echter deze gaan pas na 7 uur open. We besluiten om een lekker kaiserbroodje te nemen met een kop koffie.

Om 08.50 uur precies vliegt onze Embrear de lucht in voor onze etappe naar Amsterdam Schiphol. In totaal is het een vlucht van 1 uur en 10 minuten. Het gaat in iedergeval sneller als met de auto :-)

Om 10.11 uur landen we op Schiphol en niet veel later staan we aan de gate. De piloot geeft aan da we voorlopig nog even moeten blijven zitten. Er schijnt verkeerd beladen te zijn in Schiphol. De kans is, dat als wij uitstappen het vliegtuig achterover kantelt. De piloot geeft ook aan dat hij begrijpt dat het grappig klinkt, maar tis toch echt geen geintje. Ongeveer een 15 minuten later lopen we via de sleurf Amsterdam Schiphol binnen. Op weg naar de bagage banden. Securitycheck krijgen we niet meer, die hebben we in Duitsland al gehad. Aangezien we van binnen de EU komen is dit niet nodig. Als we bij de bagagebanden komen, zien we meteen onze koffers al rond gaan.

Ook zien we Piet al staan. Piet kwam ons ophalen en thuisbrengen vanaf Schiphol. Dit scheelde ons een hoop tijd en gereis. Heel erg fijn dat hij dat wilde doen!

We zijn thuis.... de reis zit erop !

**** Morgen volgt ons laatste verhaal van deze trip ! ****

Jaap en Coby

Vanaf deze kant willen jullie welkom thuis heten. We hebben weer mee kunnen genieten van jullie verhalen.
We zijn ook erg blij dat je het op deze manier wilt doen , want zo weten we al gelijk een heleboel van jullie belevenissen. We spreken elkaar gauw weer.

Groetjes xxxx