Dag 26 en 27 Los Angeles - Chicago O'hare - Amsterdam

Rond de klok van 06.30 uur hebben we onze auto ingeleverd bij Alamo. Vanaf daar zijn we met een pendelbus naar de luchthaven gebracht.

Hier namen we vlucht om 09.30 uur (17.30u NL tijd) UA 478 naar Chicago O'hare. Hier hadden we dan 2,5 uur de tijd om over te stappen en even lekker te relaxen en wat te eten.

Om 18.05 uur ( 01.05u NL tijd) namen we vlucht UA 908 richting Amsterdam. Na ruim 8 uur kwamen we aan op Amsterdam Schiphol.

De totale afstand in deze vakantie is 23.900 km.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Helaas is door een hack op reismee.nl onze oude blog (westusa.reismee.nl) volledig verloren gegaan. We hebben geprobeerd om zo veel mogelijk teksten, foto's en video's in deze blog terug te plaatsen. Het ons niet gelukt om alle reacties terug te plaatsen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wij hopen dat jullie genoten hebbenvan de verhalen, foto's en video's van deze prachtige reis door het westen van de verendigde staten.

Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag !