Joshua en Sophie op reis

Dag 19 San Francisco - Pacific Coast Highway - Monterey

Een teleurstelling sluit deze dag af. We hebben ongeveer 10 GB aan filmpjes gemaakt de afgelopen 3 weken. Een aantal ervan hebben we online gezet. De overige hebben we als verplaatst van de micro SD, naar het geheugen van onze Asus transformer tablet. Toen we vanmiddag bij aankomst in ons hotel de tablet aanzette... alles weg. Ik zal ongetwijfeld zelf iets fout gedaan hebben gedaan. Ik ben bang dat we ze kwijt zijn...

Vandaag was op het incident van hierboven na een mooie dag. Het zonnetje stond hoog aan de hemel en het was een graad of 22. We vertrokken vanuit ons hotel richting Lombard street. De meest bochtige straat ter wereld. Een ware belevenis om deze weg te rijden. Je voelt je daarnaast een bekend iemand, want iedereen staat foto's te maken. Vanaf daar zijn we de hele stad doorkruist. Op naar de kust !

De kust is de komende dagen ons zicht. We rijden vanuit San Francisco direct richting de Pacific Coast Highway. Vanaf hier komen we als eerst bij de Grey whole Beach.. Hier maken we kennis met de Pacific Coast Highway. Het is werkelijk prachtig ! De zee die tegen de rotsen aan slaat en het prachtige strand. De mooie bloemen en planten langs de kustweg.
Een klein half uurtje later kwamen we bij Pescadero State beach. Dit is echt het plekje van vandaag. We zijn daar ruim 1,5 uur geweest en hebben enorm genoten van de prachtige natuur van de Pacific Coast Highway. Het is onbeschrijfelijk mooi! (zie de foto's)

Vandaag niet zo een lang verhaal, foto's zeggen in deze veel meer !

Even later kwamen we aan bij Santa Cruz en daar hebben we ruim 3 kwartier in de file gestaan. Niemand weet waarvoor. Het reed wel langzaam door, maar wat er precies was weet niemand. Aangekomen in ons overnachtingplaats van vandaag hebben we ingecheckt. Monterey is de plaats waar we overnachten. De plaats waar de beroemde 17 miles drive ligt. Na het inchecken zijn we op pad gegaan en hebben we de 17 miles drive gereden. Het heeft super mooie stukken, maar de pacific coast highway is al zo mooi. Waarom moet de 17 miles drive appart worden gezien en appart worden betaald?

Even relaxen en dan lekker slapen.... Morgen weer een mooie nieuwe dag met nieuweavonturen langs de Pacific Coast Highway