Dag 11 Barstow - Bakersfield

Onderweg voor de volgende etappe richting Seqouia NP. Vandaag staat er niet heel veel op het programma. Via de snelweg reden we om 11.30 uur het Red Rock Canyon State Park binnen. Al snel konden we afslaan naar het visitors center. We kwamen aan op de parkeerplaats en het zag er verlaten uit. Al snel zagen we ook dat het visitors center dicht was. Er zat niets anders op dan de hoofdweg weer op. De rode rotsen waren niet te vinden en ook was er geen spoor van de canyon.
Toen we inmiddels weer 5 minuten op de hoofdweg zaten, was onze verbazing nog groter. We reden het park al weer uit. Een tegenvaller.

Na ongeveer een klein uurtje, kwamen we uit in het Seqoiua National Forrest. Dit is niet het National Park. Het was er wel schitterend. We reden door een prachtige vallei en langs een snel stromend riviertje. Halverwege zijn we even gestopt en hebben we heerlijk genoten van de zon en de omgeving. Het was vandaag erg warm. Volgens de thermometers moet het 34 graden geweest zijn. Dat was absoluut zo te voelen.

Volgens de voorspellingen is het de komend weekend rond de 24 graden.

Aangekomen bij ons Hotel hebben we lekker geluncht bij een Asiatisch restaurantje. Het was er erg druk met Aziatische werklui. Het was erg goed. Joshua had Noodles soep en Sophie kruiden Noodles met Kip.

Na het inchecken hebben we nog even genoten van de zon en zijn we richting een winkelcentrum gereden. We zijn hier heen gegaan omdat Coldstone hier zit. Coldstone is een ijssalon. We hebben genoten van het heerlijke ijs. We hebben wat boodschapjes gedaan en zijn daarna lekker gaan relaxen.

Morgen staat het Seqouia National Park op het programma.