Joshua en Sophie op reis

Dag 10 Las Vegas - Barstow

Vanmorgen hebben we het uiterste genomen van ons Hotel. We stapten pas om 10.55 uur uit onze kamer in het New York New York hotel. Wat hebben we een fantasische eerste week achter de rug. Grand Canyon, GlenCanyon, BryceCanyon, Zion en Las Vegas. 904 miles (+/- 1450km) hebben we de eerst 7 dagen gereden.

Vandaag gaan we op weg de staat die we als laatste bezoeken. Ik denk de meest bekende staat. We rijden weg vanuit Las Vegas. Voor we echt vertrekken bezoeken we eerst de Premium Outlets aan de zuidzijde. Er is namelijk ok nog een premium outlet aan de noordzijde. Alle bekende merken zijn hier vertegenwoordigd. Na ons bezoek aan de outlet en afsluitend een bezoek aan Starbucks kunnen we op pad.

Ons volgende doel tijdens de reis is het Seqoui is a National Park. Dit park ligt een behoorlijk stuk rijden vanaf Las Vegas, dus we hebben er bewust voor gekozen om het wat rustiger aan te doen en een tussenstop te nemen. Inmiddels laten we Las Vegas achter ons en dus ook de staat Nevada. De Eagles klinkt vanuit de boxen. Hotel Californie en we rijden de staat Californie binnen.

Het is niet zo een hele lange route die we vandaag rijden. We komen al snel aan in onze overnachtingsplaats Barstow. Het hotel ligt langs de oude Route 66. Het is een prima overnachtingshotel. Er is verder niet veel bijzonders in de buurt. We besluiten nog even een langs het zwembad te gaan lggen. Het water is heeeeeeel erg koud, dus we houden het op het droge. Ook dat is absoluut geen straf. Het is hier inmiddels half zes en de tempratuurmeter geeft hier 27 graden celsius aan.

Vanavond hebben we gegeten bij de lokale Mexicaan. Een absolute aanrader als je hier in Barstow verblijft. Morgen staat het Red Rock State Park op het programma