Joshua en Sophie op reis

Dag 8 Las Vegas

Maandag hebben we eerst lekker uitgeslapen. We waren zondag laat op de kamer terug gekomen zoals ik jullie eerder vertelde. Sophie had tijdens ons verblijf in Excalibur (onze eerste nacht in de USA) een advertentie gezien van de tentoonstelling "Bodies".
Deze tentoonstelling is ook in Nederland geweest en heeft volgens mij de hele wereld al gezien. Deze tentoonstelling laat de werking van het menselijke lichaam zien. Alle lichamen en/of gedeelten ervan zijn echte mensen. Alle lichamen die worden gebruikt zijn beschikbaar gesteld aan de wetenschap. Het was absoluut erg indrukwekkend en leerzaam.

Na ons bezoek aan bodies was het inmiddels al 16.00 uur en dus tijd om ons om te kleden voor het diner. We hebben voor deze avond (19.00 uur) namelijk gereserveerd bij Zeffrino in de Venitiaan. De Venetiaan is het hotel dat is ingericht naar de gelijknamige plaats in Italie. De Grand Canal is nagebouwd en uiteraard met echt gondels. Zeffrino is een restaurant dat uitkijkt op de Grand Canal.

We hebben ons omgekleed en zijn lopend naar de Venitaan gegaan. We hebben daar heerlijk genoten van een Italiaans gangen diner. We hebben allebei enorm zitten geniet van wat deze chek kok weet neer te zetten.

Na het heerlijke eten hebben we de vulkaanuitbarsting show bekeken bij het Mirage hotel. Dit is een buitenshow die 4 keer per dag word gehouden. Tijdens deze show bootsen ze een vulkaanuitbarsting na met water, licht, rook en echt vuur. Een spektakel om te zien. Na deze show hebben we opnieuw een bezoek gebracht aan de fontein show van het Bellagio. Dit is absoluut de mooiste (gratis buiten) show die je kunt zien in Vegas.

Uiteraard hebben we ook vandaag een bezoek gebracht aan het casino in ons hotel. Ook vanavond hebben we niets verdiend....... helaas.