Joshua en Sophie op reis

Dag 3 Johannesburg -Ohrigstad

Vandaag hebben we een reisdag. Er zitten in onze reis een aantal reisdagen. Vandaag is niet de langste reisdag in kilometers. Zo een 370 km rijden. Alleen kun je deze afstand niet vergelijken met de afstand bij ons.

Hendrina (reisleider) vertelde ons eerder deze reis dat het landschap om de 100 km rijden veranderd. Dat is absoluut waar. Vanmorgen vertrokken we uit het stadse Johannesburg en al snel veranderd het landscahp in landbouwgrond, vervolgens kolenmijnen, veevolgens veeteelt, maisteelt, tulpenbollen en ieder keer weer verbaas het je weer. Het wordt ook veel heuvelachtiger en we komen op het hoogste stuk op 2575m boven zee niveau.

We lunchen langs de weg en rijden daarna door naar ons hotel voor de de komende 2 nachten, Hannah Lodge.

Een prachtige lodge gelegen in een eigen reservaat. Hier vindt Impala's, Koedo's, wrattenzwijnen, struisvogels en nog heel veel andere kleine beesten. We zitten boven op een heuvel en kijken uit over de vlakte en het lodge resort. Huisje 49 is ons verblijf voor de komende 2 nachten. Van binnen is het simpel, maar compleet, het uitzicht vanaf het zitje is prachtig.

Straks het diner en morgen om 6 uur de eerste game drive.

Er is heel slecht internet en de foto's volgen!

Marianne

Klinkt geweldig. Ben benieuwd naar jullie foto's.

Merel

Je weet dat je echt op reis is als je internet niet meer vooruit te branden is ;) veel plezier morgen met de wilde dieren!!

Nicolette

Leuk huisje zeg en wat een uitzicht. Toppie!
Wil ik ook wel ff logeren hoor ?
Kamertje over? ?

Alyssa

Lees met plezier jullie verhalen! Geniet ervan en ik blijf jullie volgen!

Anita

Wij zaten ook in Hannah Lodge. Erg mooi daar en rustig. Lekker genieten. Het restaurant vonden we ook heel gezellig.
En daaromheen al de dieren! Een geweldige ervaring!
Straks naar Kruger! Echt genieten! Veel plezier!

Trudie en Frits,

Wij genieten van jullie verhalen, foto's en video's, nog heel veel plezier, heerlijk genieten van al het moois om jullie heen.

Jaap en Coby

Geweldig wat jullie beleven de eerste dieren te zien in het wild .
Geniet ermaar lekker van

Jan

Leuk om te lezen en met de video erbij geeft het een goede indruk van jullie 3e dag. Dat jullie er nog tijd voor hebben..... Mooie hoogte, 2575m, 8100ft! Internet? Ze zijn op die hoogte begonnen met rooksignalen..... Veel plezier!