Joshua en Sophie op reis

Dag 25/26 - Orlando - Londen - Amsterdam

Met 2 dagen vertraging hier het laatste verhaal van ons avontuur in Florida.

Het is dan niet alleen de laatste dag in Disneyworld, maar ook nog eens de laatste dag in Florida en terugreis naar huis. Vanmorgen stonden we daarom met dubbele gevoelens op. De laatste dingen inpakken en daarna uitchecken bij het hotel.

Na uitgcheckt te zijn, zijn we direct in de auto gestapt en hebben we afscheid genomen van Disneyworld. Onze vlucht vertrok pas over een klein 8 uur dus we hadden nog wel even de tijd om iets te doen. We zijn naar de MIllenium Malls gereden en hebben daar heerlijk geluncht bij de Cheescake Factory. Het was ons zo goed bevallen in Miami dat we er vandaag ook nog wel een lekker broodje wilde eten. Natuurlijk hoorde er ook een heerlijk dessert bij.... Cheescake !

Rond de klok van half vijf kwamen we aan bij de luchthaven Orlando International. We reden naar de rental return point en leverde de auto in bij Alamo. Het is altijd een beetje vreemd om na de hele reis de auto weer achter te laten. Je hebt er vier weken mee gereden en alles me beleefd. bij het inleveren van de auto kregen we de bon waarop stond dat we 1334 Miles hadden gereden. Dit komt neer op ongeveer 2147 km. Best een behoorlijke afstand dus.

Op de luchthaven hebben we onze nederlandse kleren aangetroken en hebben onze koffer afgegeven bij de Bagage drop off point. We kregen van de man achter de balie onze boardingpassen en hij vertelde dat hij vanwege ons pre checked boarding passen had gegeven. HIermee konden we door een snellere lijn en hoefde we niet heel lang in de rij te staan.

Om 20.10 uur (02.10 uur NL tijd) vertrok ons vliegtuig vanuit Orlando op weg naar London Gatwick. We hadden een goeie rustige vlucht. Helaas hadden we op de terugvlucht geen stoelen bij het raam. Daar baalde ik wel een beetje van, maar het was niet anders.
Ongeveer een kwartier voor op schema landde ons vliegtuig op Gatwick. We wisten dat we een uur overstap tijd hadden dus wilde ook nog even onze benen strekken. We hoefden niet onze koffers te halen, want deze waren doorgestickerd. We moesten wel opnieuw door de security alvorens we via de Terminal naar onze gate konden. Gate 113. Wat bleek, deze gate was bijna direct naast het vliegtuig waar we uitstapte.. toch moesten we de hele weg afleggen van de ene terminal naar de andere... We waren 10 minuten voor het boarden bij de gate. Ons vliegtuig kon niet helemaal op tijd vertrekken. DIt kwam mede door het drukke verkeer van Gatwick. We hebben ongeveer 20 minuten voor de baan gestaan. Uiteindelijk kwamen we 5 minuten later dan ons schema aan en waren we om 13.15 uur weer terug in ons eigen Nederland.

Na de douane controle en het oppikken van onze koffers stonden Jaap en Coby ons al op te wachten. Na een Starbucks hebben zij ons thuis gebracht. Heel erg bedankt daarvoor !

Zo is na 26 dagen er een eind gekomen aans avontuur in Florida. Wat hebben we leuke dingen gedaan, wat hebben we mooie dingen gezien en wat hadden we een prachtig weer !

Wij willen jullie allemaal bedanken voor het lezen en reageren op onze verhalen/foto's en videos. Wij hopen dat jullie het erg leuk vonden om ons te volgen en wij zijn erg benieuwd of jullie het leuk vonden. Mochten jullie vragen/opmerkingen hebben kunnen jullie ons het beste even mailen op joshuaensophie@gmail.com
Uiteraard als er nieuwe plannen zijn voor een avontuur dan horen jullie dat.

Ook willen we Sascha van Tenzing Travel nogmaals bedanken voor haar hulp bij het organiseren van dit avontuur !

Tot snel !

Sophie en Joshua

Mark Bos

Was weer een geweldige vakantie volgens mij. Jullie bedankt voor de geweldige verhalen en een kijkje in jullie vakantie. Even een paar dagen bijkomen en dan de volgende maar gaan plannen?

Pauline

Mooie vakantie, verhalen, foto's en video. Nu weer thuis, in mummie eigen paleisje. Ook fijn toch? Welkom terug en snel borrelen