Joshua en Sophie op reis

Dag 24 Orlando

De laatste dagen van een vakantie vinden we altijd een beetje raar. Je weet dat je naar huis moet en eigenlijk wil je nog helemaal niet, want dat betekend dat het bijna voorbij is. Je moet je koffer weer in gaan pakken en dat past natuurlijk allemaal niet... nou goed zo ver is het nog niet.

Eerder ons avontuur hadden we jullie verteld dat we een bezoek brachten aan de Orlando Eye en Madamme Tussaud. We hadden toen een combi ticket gekocht waarin ook Sea Life Orlando zat verbonden. Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan Sea Life. Bij binnenkomst werd meteen duidelijk dat deze Sea Life het afval in de zee als thema heeft gekozen. Door de hele attractie heen vindt je informatie over wat afval voor invloed heeft op het zee leven. Zoals dat schilpadden het verschil niet zien tussen een plasticzakje en een kwal. Ze laten je in opstelling beide voorbeelden zien en inderdaad het verschil is soms heel klein.

Ze hadden prachtige mooie ruime aquarias waarin de onderwater wereld was te zien. Eind conclusie is dan ook dat de combiticket van de 3 attracties absoluut de moeite waard is om te doen. Het zit bijj de Orlando Eye in het zelfde gebouw.

Vanmiddag hebben we ons vermaakt in een Premium Outlet shopping mall ten noorden van Orlando. Ook hier vindt je weer een enorm shoppingmall met de meeste grote, maar ook lokale merken. Uiteraard hebben we hier nog wel iets gevonden om mee terug te nemen naar Nederland.

Vanavond hadden we ons afscheidsdiner gepland bij Portobello in Disney Springs. We hebben genoten van een heerlijk Italiaans menu en uiteraard daarbij een Italiaans wijntje. Na ons diner hebben we Disney Springs nog even afgelopen. Bijna 4 weken geleden liepen we hier samen en hadden we nog een heel avontuur voor ons en nu moeten we vanavond onze koffers inpakken om bijna naar huis te gaan. Wat gaat het toch hard als je het naar je zin hebt.

Vanavond terug in het hotel, hebben we samen nog een aantal reacties van jullie teruggekeken. Wat is het leuk om te zien dat jullie met ons mee lezen, kijken en beleven. Wij hopen dat jullie ook met de laatste loodjes blijven mee lezen en reageren, want het avontuur is nog niet afgelopen!!!

Manouk

Wat een mooi avontuur is het geweest! Sterkte met inpakken haha. Jullie nemen heel veel mooie herinneringen mee.
Goeie reis en see u soon! X

Daniëlle de Ruiter

Het is een mooie reis geweest, mooie dingen gezien, mooie herinneringen gemaakt! Leuk om alles te hebben gelezen en om de foto's en filmpjes te bekijken! Goede en veilige terugreis!

Sascha

Aan alle leuke en mooie dingen komt een einde.. maar de herinneringen en de belevingen daarbij blijven voor altijd. Ik vond het heel leuk om jullie verhalen te lezen en riep vaak naar mijn collega's leuke nieuwtjes die wij ook nog niet wisten.
ik en mijn collega's wensen jullie dan ook een goede reis terug en de koffie staat altijd klaar om nog een keer persoonlijk de verhalen te horen in onze shop in Amsterdam!! Geniet nog van jullie laatste dag!

Pauline

Geniet nog van de laatste uurtjes. Xxx

Cor

Hallo Joshua en Sophie... Geniet er nog effe van. Jullie hebben samen een prachtige ervaring opgedaan en kunnen met plezier terugkijken op een zeer geslaagde vakantie. Een veilige terugreis voor straks...

Jaap en Coby

Helaas zit het er weer op na een waanzinnige vakantie met alleen maar hoogte punten zul per bedankt dat wij in de rugzak mee mochten reizen.
Na al die mooie verhalen en foto,s en filmpjes te lezen elke dag valt er voor ons ook weer een gat wat nu te doen na het eten.
Nou ja we kijken wel rest ons jullie een goede terugreis te wensen en tot morgen op Schiphol knuffel van ons